Ledige plasser på YSK og Forskerlinjen

Vi har fortsatt noen ledige plasser på Bygg- og anleggsteknikk YSK, Restaurant- og matfag YSK og på Forskerlinjen.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Ungt entreprenørskap

Over 250 ungdomsbedrifter deltok på Fylkesmesterskapet til Ungt Entreprenørskap, blant dem våre syv.

Norgescup for kokk- og servitørlærlinger

Lørdag 17. februar gikk Norgescup for kokk- og servitørlærlinger av stabelen i Stavanger.

Vi innfører studiedager fra høsten 2024

Fra høsten kan du som elev ved Vestby vgs søke om inntil to studiedager i året.

Hvordan søke Europa og Friluftsliv

Plusstilbud Europa og programfag Friluftsliv er ikke søkbare tilbud i Vigo. Søkere som er interessert i disse tilbudene må søke studiespesialisering ved Vestby vgs i Vigo, og i tillegg fylle inn egne søknadsskjema her på skolens hjemmeside.

Follomesterskapet for ungdomsbedrifter

Ungdomsbedriftene fra SSP og SSR har i dag deltatt på Follomesterskap!

Ta ordet!

Finalen i “Ta ordet”-konkurransen gikk av stabelen i Bergen den 30. november.

Realfagsinteresserte ungdomsskoleelever besøkte forskerlinja

For andre år på rad arrangerte vi teknologi- og forskerdag for realfagsinteresserte ungdommer. Hele 50 elever fra 13 ungdomsskoler besøkte forskerlinja.

Vaksine mot hjernehinnebetennelse

Skolehelsetjenesten tilbyr vaksinering mot hjernehinnebetennelse på skolen i desember. Påmelding mot betaling med Vipps i skolens resepsjon innen 29. november.