Ungt entreprenørskap

Over 250 ungdomsbedrifter deltok på Fylkesmesterskapet til Ungt Entreprenørskap, blant dem våre syv.

Fylkesmesterskap

Etter mange måneders arbeid var det stort å endelig få vist frem sine ideer og produkter, på flotte stands. Elevene har jobbet som aldri før, og det bar frukter.

Prosjekt Blåskjell

Prosjekt Blåskjell vant “Beste Videopitch, fikk 2.-plass i ”Bærekraftsprisen" og var topp ti i både “Beste Forretningsplan” og “Best samarbeid med næringslivet”.

Ecochick Packs

Ecochick Packs var topp ti i både “Beste Viedopitch” og “Beste Markedsføring”, samt at de var en av kun 30 bedrifter som pitchet i konkurransen “Beste UB”.

Gratulerer med strålende innsats

Vi er selvsagt kjempeimponert, men like stolte av alle sammen. En fantastisk gjeng med elever som setter Vestby på kartet, og ikke minst gjør det til fryd å være lærere!